> > > > > facebook-from-socializing-to-advertising-an-empirical-study-on-the-effect-of-facebook-as-advertising-tool-in-egypt

Jaylan Azer - Facebook From Socializing To Advertising. An Empirical Study On The Effect Of Facebook As Advertising Tool In Egypt

Het boek Facebook From Socializing To Advertising. An Empirical Study On The Effect Of Facebook As Advertising Tool In Egypt van de auteur Jaylan Azer is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Facebook From Socializing To Advertising. An Empirical Study On The Effect Of Facebook As Advertising Tool In Egypt" is nieuw te koop vanaf € 59,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 59,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden