> > > > > communicatiekaart-van-nederland-overzicht-van-media-en-communicatie

Piet A. Bakker - Communicatiekaart Van Nederland

Het boek Communicatiekaart Van Nederland van de auteur Piet A. Bakker is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Communicatiekaart Van Nederland" is tweedehands te koop vanaf € 6,90 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 6,90 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013007657
   
Soort boek
Paperback


De mogelijkheden om met de medemens te communiceren zijn niet alleen vrijwel onbeperkt. Ze zijn ook de afgelopen decennia sterk veranderd en vooral toegenomen. Er zijn nieuwe media bijgekomen: internet, mobiele telefoons, gratis dagbladen, draagbare-mp3-spelers en dvd´s. Bovendien is er binnen het bestaande aanbod ook sprake van vernieuwing: de buurtbioscoop is vervangen door de multiplex; de computer is naast tekstverwerker en rekenmachine ook communicatiemiddel, filmstudio, ontwikkelcentrale en jukebox geworden. Tientallen tv-kanalen zijn 24 uur per dag beschikbaar en het aantal radio-zenders en tijdschriften is toegenomen.<br />In deze vierde druk van de Communicatiekaart van Nederland worden deze ontwikkelingen in kaart gebracht waarbij de belangrijkste vragen telkens zijn: hoe heeft een medium zich ontwikkeld, hoe ziet het aanbod eruit, hoe gebruikt het publiek de verschillende media en wat zijn de ontwikkelingen die te verwachten zijn.<br />Het eerste deel omvat drie hoofdstukken waar de printmedia aan bod komen: kranten, tijdschriften en boeken. In deel twee worden in zes hoofdstukken de audiovisuele media behandeld: radio, tv, film, beeld- en geluidsdragers, telefonie en internet. Telkens wordt na een korte inleiding waarin de belangrijkste trends worden aangegeven, de geschiedenis geschetst, waarna aanbod en gebruik aan bod komen, gevolgd door paragrafen over wetgeving, branche-organisaties en toekomstverwachtingen. Het derde deel bevat een overzicht van de belangrijkste werkvelden: reclame, voorlichting, public relations, interne communicatie en journalistiek.<br />De Communicatiekaart van Nederland is bedoeld voor professionals die bij de media werkzaam zijn of er regelmatig mee te maken hebben (journalististen, reclamemensen en adverteerders), studenten bij communicatie-opleidingen aan het wetenschappelijk onderwijs en HBO en de geïnteresseerde leek.
Prijs
€ 6,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013007657
   
Soort boek
Paperback


De mogelijkheden om met de medemens te communiceren zijn niet alleen vrijwel onbeperkt. Ze zijn ook de afgelopen decennia sterk veranderd en vooral toegenomen. Er zijn nieuwe media bijgekomen: internet, mobiele telefoons, gratis dagbladen, draagbare-mp3-spelers en dvd´s. Bovendien is er binnen het bestaande aanbod ook sprake van vernieuwing: de buurtbioscoop is vervangen door de multiplex; de computer is naast tekstverwerker en rekenmachine ook communicatiemiddel, filmstudio, ontwikkelcentrale en jukebox geworden. Tientallen tv-kanalen zijn 24 uur per dag beschikbaar en het aantal radio-zenders en tijdschriften is toegenomen.<br />In deze vierde druk van de Communicatiekaart van Nederland worden deze ontwikkelingen in kaart gebracht waarbij de belangrijkste vragen telkens zijn: hoe heeft een medium zich ontwikkeld, hoe ziet het aanbod eruit, hoe gebruikt het publiek de verschillende media en wat zijn de ontwikkelingen die te verwachten zijn.<br />Het eerste deel omvat drie hoofdstukken waar de printmedia aan bod komen: kranten, tijdschriften en boeken. In deel twee worden in zes hoofdstukken de audiovisuele media behandeld: radio, tv, film, beeld- en geluidsdragers, telefonie en internet. Telkens wordt na een korte inleiding waarin de belangrijkste trends worden aangegeven, de geschiedenis geschetst, waarna aanbod en gebruik aan bod komen, gevolgd door paragrafen over wetgeving, branche-organisaties en toekomstverwachtingen. Het derde deel bevat een overzicht van de belangrijkste werkvelden: reclame, voorlichting, public relations, interne communicatie en journalistiek.<br />De Communicatiekaart van Nederland is bedoeld voor professionals die bij de media werkzaam zijn of er regelmatig mee te maken hebben (journalististen, reclamemensen en adverteerders), studenten bij communicatie-opleidingen aan het wetenschappelijk onderwijs en HBO en de geïnteresseerde leek.
Prijs
€ 6,90
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Piet A. Bakker
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (3)
vanaf € 18,50
Tweedehands (5)
vanaf € 7,10
Nieuw (3)
vanaf € 25,00
Tweedehands (2)
vanaf € 8,95
Scheepspreat

ISBN: 9789068829778


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 9,95
Tweedehands (2)
vanaf € 4,50