> > > > > handboek-nieuwe-media

Tom Bakker - Handboek Nieuwe Media

Het boek Handboek Nieuwe Media van de auteur Tom Bakker is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Nieuwe Media" is nieuw te koop vanaf € 15,00 bij Bol.com. "Handboek Nieuwe Media" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 15,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Handboek Nieuwe Media

Type: Paperback
ISBN: 9789013091670
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 15,00
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560361
   
Soort boek
Paperback


Bing, Chrome, Dropbox, Facebook, FeedBurner, Foursquare, Google+, HootSuite, iPad, MiFi, Opera, Prezi, RSS, Skype, Tumblr, Twitter, Ustream, WordPress, XML... Door de grote hoeveelheid digitale bomen loop je de kans het zicht op het complete communicatiebos te verliezen.<br /><br />Voor mensen die beroepshalve met communicatie en informatie te maken hebben, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele en relevante ontwikkelingen op dat terrein. Het gaat hierbij niet alleen over social media of web 2.0 - ook het zoeken, beheren en publiceren van informatie is voor professionals ingrijpend veranderd. Wie de mogelijkheden van nieuwe media kent en gebruikt, haalt het beste uit zijn organisatie, bereikt zijn doelgroepen en blijft zijn concurrenten voor.<br /><br />Het Handboek Nieuwe Media gaat in 12 hoofdstukken in op de eigenschappen en mogelijke toepassingen van Twitter, communities, blogs, tablets, browsers, foto, video, audio, user-generated content, Google, RSS en databases.<br /> <br />Tom Bakker is onderzoeker en docent bij de afdeling Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Hij studeerde communicatiewetenschap en journalistiek. Hij doet onderzoek naar sociale media, journalistiek en politiek. Hij werkte als journalist bij verschillende media. <br /> <br />Piet Bakker is Lector aan de Hogeschool Utrecht en universitair hoofddocent aan de Universiteit van Amsterdam. Hij was journalist bij kranten, tijdschriften en omroepen. Hij is mede-auteur van de Communicatiekaart van Nederland en doet onderzoek naar journalistiek, nieuwe media, dagbladen en media-innovatie.<br /> <br />
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek