> > > > > spirit-in-organisaties

John Van Den Bosch - Spirit In Organisaties

Het boek Spirit In Organisaties van de auteur John Van Den Bosch is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Spirit In Organisaties" is tweedehands te koop vanaf € 9,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789490863012
   
Soort boek
Paperback


Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de toekomst. Je bent na het lezen van dit boek in staat om je eigen SPOR-Plan Spiritueel Ondernemers-Plan te maken.<br /><br />Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de TOEKOMST.<br />Het staat stil bij de huidige situatie, waarbij ons zelfbeschikkingsrecht steeds verder wordt ingeperkt en onze werkzaamheden steeds geestdodender worden, met alle gevolgen van dien.<br />Falende relaties, bedrijven en systemen, depressies en burn-outs komen steeds vaker voor. De vraag is echter wat de oorzaken hiervan zijn en hoe we deze trends kunnen veranderen.<br /> <br />Wanneer we in staat zijn om ons werkelijke ZIJN weer te herstellen en onze Spirituele geaardheid weer te herkennen en te onderkennen, dan zullen individuen en organisaties weer opbloeien (lees menselijker worden). <br />Alleen als wij onze geestelijke vermogens inzetten, zijn wij in staat grotere problemen het hoofd te bieden.<br />Door innovatieve modellen waarin onze creatieve kracht centraal staat, worden praktische gereedschappen aangereikt die toepasbaar zijn voor iedereen en elke organisatie.<br />Het eindresultaat is dat de lezer in staat is zijn eigen organisatieplan op te stellen, gebaseerd op de uitgangspunten van dit boek en waarin de Missie, de Visie, het Beleid en de Strategie een centrale rol spelen. <br />Dit boek is een MUST voor iedere ondernemer, manager en leidinglevende die succesvol wil zijn. Maar zeker ook voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in de huidige organisatieproblematiek in relatie tot zijn persoonlijke succes.<br />Over de auteur:<br />In 1982 startte John als zelfstandig ondernemer met een bouwkundig teken-en adviesbureau, en ruilde dit na 1 jaar in voor het reclameproductievak. In 18 jaar tijd heeft hij zijn bedrijf uitgebouwd tot één van de grotere reclameproductiebedrijven van Nederland met een miljoenenomzet en grote klanten als Shell, General Motors, Eneco en Center Parcs.<br />Vanaf 1995 ging hij zich verdiepen in de menswetenschappen en had veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van vooral Amerikaanse wetenschappers en filosofen.<br />Begin deze eeuw zette hij een nieuwe koers in door te starten met een Amerikaanse Sign-franchise licentie voor Nederland. Hij bouwde deze onderneming uit tot 19 vestigingen in Nederland, België, en Duitsland.<br />Met zijn ondernemerservaring (bedrijven opzetten, verkopen en saneren), commerciële ervaring (grote accounts bediend) en franchise ervaring (8 jaar internationale franchise organisatie geleid), wil John nu een bron van informatie en inspiratie zijn en een platform creëren voor eerlijke, hardwerkende ondernemers.<br />
Prijs
€ 9,85
Bekijk boek