> > > > > reclame-jargon

Hans Van Dijk - Reclame Jargon

Het boek Reclame Jargon van de auteur Hans Van Dijk is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Reclame Jargon" is tweedehands te koop vanaf € 14,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 14,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek


De auteur van dit boek
Hans Van Dijk


Profiel van Hans Van Dijk
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560552
   
Soort boek
Paperback


In de reclame zijn we nogal goed met taal, ook met de taal van ons<br />eigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en<br />daar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord.<br />Liefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to-<br />Action' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat<br />dit een mooi stukje 'Content Marketing' is.<br />Reclamejargon is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest<br />bekroonde 'Copywriters' in Nederland én schrijver van het overdreven<br />populaire boek 'Zapklare Brokken, alles wat je moet weten over<br />reclame'. (Nee, dat is helaas niet meer te koop, er wordt hard gewerkt<br />aan een nieuwe editie.)<br />LOVENDE WOORDEN OVER 'ZAPKLARE BROKKEN'<br />'Briljant boek. (Ben beetje jaloers...)' Hans van Walbeek, reclamelegende.<br />'Leerzaam voor de jongelui en zelfs voor de gevorderde Diehards heerlijk<br />om te lezen.' Eugène Roorda, bureaudirecteur, boekenschrijver en<br />columnist.<br />'Zapklare Brokken is om het even flaptekst-reclamisch te zeggen een<br />Must Have Page-Turner.' Marcel Kalmeijer, Senior Manager Marketing-<br />Communicatie Tempo Team.
Prijs
€ 14,85
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Hans Van Dijk
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 12,90
Nieuw (2)
vanaf € 14,95
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 30,99
Tweedehands (0)