> > > > > impact-and-evaluation-of-innovations-on-marketing-of-fresh-produce

Kwamina Ewur Banson - Impact And Evaluation Of Innovations On Marketing Of Fresh Produce

Het boek Impact And Evaluation Of Innovations On Marketing Of Fresh Produce van de auteur Kwamina Ewur Banson is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact And Evaluation Of Innovations On Marketing Of Fresh Produce" is nieuw te koop vanaf € 68,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 68,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact And Evaluation Of Innovations On Marketing Of Fresh Produce

Type: Paperback
ISBN: 9783659545771
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 68,99