> > > > > esoterie-in-begrijpelijke-taal

Frank Flippo - Esoterie In Begrijpelijke Taal

Het boek Esoterie In Begrijpelijke Taal van de auteur Frank Flippo is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Esoterie In Begrijpelijke Taal" is tweedehands te koop vanaf € 22,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491387159
   
Soort boek
Paperback


Bescheidenheid siert de mens, maar echte sieraden zijn zeldzaam. Onsterfelijkheid, magische kunsten, Verlichting: voor minder doen sommigen het niet. Die sommigen noemen zich dan Meesters, sjamanen of paragnosten. Toch is dat niet waar het in de esoterie werkelijk om draait. Esoterie in Begrijpelijke Taal wil graag een tip daarvan oplichten. Esoterie is een verzamelnaam voor een ongelooflijk rijke, bonte wereld: esoterie sluit religieuze en filosofische stromingen van over de hele wereld in haar armen. Numerologie en Feng Shui, kabbala en yoga, natuurgeneeskunde en de Piramiden: de variëteit lijkt bijna te groot. Hoe kunnen al die dingen een gemeenschappelijke noemer hebben? Toch kan het. Esoterie in Begrijpelijke taal legt dit uit op een manier die te volgen is. Dit boek wil leerzaam zijn, maar is niet geleerd. Waar komt de esoterie vandaan? Wat verbindt al die verschillende stromingen? Het boek beantwoordt eerst deze basale vragen, voor het u langs die bonte verscheidenheid leidt. Esoterie is, naast veel andere dingen, een hoogst bijzondere manier om jezelf te ontwikkelen. Die weg bewandelen vereist moed en standvastigheid. Het is zeker niet de gemakkelijkste weg, eerder een avontuur. Elk echt avontuur houdt risico’s in. Die risico’s gaat dit boek niet uit de weg. Ook ruimt het een aantal populaire vooroordelen op, zoals: esoterie is zweverig, of bedrieglijk, of een escape. Esoterie staat juist steviger met beide benen op de grond dan velen die zich ‘realistisch’ noemen. Dit boek geeft de lezer een stevige opstap en het advies, je te houden aan een eenmaal ingeslagen weg. Alle esoterische wegen leiden namelijk naar hetzelfde doel. In ons taalgebied is dit één van de eerste boeken die een zo complexe materie voor een groot publiek toegankelijk maakt. Met fraaie illustraties, sprekende anekdotes en heldere inleidingen voert het de lezer een rijke en onbekende wereld binnen.
Prijs
€ 22,85
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Frank Flippo
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Van Het Pad

ISBN: 9789082221749


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 12,50
Tweedehands (0)