> > > > > merkwerken

Joris Funcke - Merkwerken

Het boek Merkwerken van de auteur Joris Funcke is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Merkwerken" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043009539
   
Soort boek
Hardcover


Merkwerken 1e druk is een boek van Joris Funcke uitgegeven bij FT Prentice Hall. ISBN 9789043009539 <br /><br />Mensen en werk vormen een boeiende combinatie. Zonder mensen geen werk; andersom voelen velen zich zonder werk aanzienlijk minder mens. De rol van merken in deze relatie maakt het ingewikkelder. Merken zijn bedoeld om betekenisvol te zijn voor mensen buiten de organisatie en vaak slagen ze daar heel goed in. Ook voor mensen binnen de organisatie kunnen merken en merkwaarden een belangrijke rol spelen - een heel andere rol echter dan voor de buitenwacht.<br />In dit boek gaat Joris Funcke na wat die rol kan inhouden en hoe de verhouding tussen mensen, werken en merken verbeterd kan worden. Aan de hand van veel eigen observaties en een origineel model komt hij tot belangrijke concrete aanbevelingen en eye-openers. Dit boek is een must voor iedereen die binnen zijn of haar organisatie tot meer inspiratie, zingeving en efficiency wil komen.<br />'Funcke geeft zicht op het geheel en is tegelijkertijd analytisch bezig. Een combinatie die je heel weinig aantreft. Hij vat het vak breed op, niet als functie, maar als een karakteristiek van het geheel. Hiermee plaatst hij zich tussen de meesters van het vak.'<br />Harry Starren, Algemeen directeur de Baak, Management Centrum VNO-NCW<br />'De chip, het merk en het net zijn de drie drivers die technologische, economische en sociale vooruitgang aan het begin van de 21e eeuw moeten bewerkstelligen. Merkwerken bevrijdt n van die drie overtuigend uit haar tweedimensionale communicatiekeurslijf en maakt eens te meer duidelijk dat ondernemingen ge ntegreerde visies moeten ontwikkelen n doorleven om succesvol te kunnen zijn.'<br />Walter Amerika, voormalig bestuursvoorzitter FHV/BBDO Group en oprichter van Progress United, creative information-inspiration-innovation network.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek