> > > > > brand-management-in-a-cocreation-perspective

Heidi Hansen - Brand Management In A Co-creation Perspective

Het boek Brand Management In A Co-creation Perspective van de auteur Heidi Hansen is 3 maal gevonden, 3 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Brand Management In A Co-creation Perspective" is nieuw te koop vanaf € 40,99 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 40,99 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Routledge Studies In Marketing- Brand Management In A Co-creation Perspective

Type: Paperback
ISBN: 9780367504977
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 40,99
Brand Management In A Co-creation Perspective

Type: Paperback
ISBN: 9780367504977
Levertijd: 39

Aanbieder:
€ 50,99
Brand Management In A Co-creation Perspective

Type: Hardcover
ISBN: 9780367504892
Levertijd: 25

Aanbieder:
€ 148,99


Andere populaire boeken van Heidi Hansen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 34,99
Nieuw (1)
€ 23,99
Tweedehands (0)