> > > > > procesmanagement-in-de-praktijk

Hugo Hendriks - Procesmanagement In De Praktijk

Het boek Procesmanagement In De Praktijk van de auteur Hugo Hendriks is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Procesmanagement In De Praktijk" is nieuw te koop vanaf € 66,25 bij Bol.com. "Procesmanagement In De Praktijk" is tweedehands te koop vanaf € 27,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 66,25 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 27,45 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Procesmanagement In De Praktijk

Type: Hardcover
ISBN: 9789055163373
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 66,25
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491743030
   
Soort boek
Hardcover


Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn voor u gebundeld, zodat u beter in staat bent de efficiëntie en effectiviteit van werkprocessen binnen uw organisatie te optimaliseren. Het boek bestaat uit twee prettig leesbare delen. Deel I vormt de basis en legt uit hoe u procesmanagement in vier stappen kunt toepassen in uw organisatie: plan, do, check en act. Deze stappen vormen samen een cyclus, die de organisatie herhaaldelijk zal doorlopen. De PDCA-cyclus van procesmanagement is vertaald in de volgende stappen: processen beschrijven, besturen, analyseren en verbeteren. Elk hoofdstuk uit deel I behandelt één stap. Een fictief bedrijf vormt de rode draad in het verhaal, zodat de vertaling naar de praktijk direct zichtbaar wordt. In deel II gaat u dieper in op de materie en u leert hoe u processen kunt analyseren en verbeteren vanuit het perspectief van Six Sigma, Lean Management en de systeemtheorie. Dit boek beschrijft geen ideaalbeeld dat nagestreefd moet worden, maar de dagelijkse realiteit en de problemen die zich daarin voordoen. Daarom is ook een hoofdstuk gewijd aan probleemoplossingstechnieken. Zowel creativiteits-, onderzoeks- als beslissingstechnieken komen daarin aan bod. Om processen daadwerkelijk te verbeteren, heeft een organisatie de bereidheid van haar medewerkers nodig. Het laatste hoofdstuk gaat daarom in op de verander kundige aanpak van procesmanagement. U leest hoe u zelf de betrokkenheid van uw medewerkers kunt vergroten en hoe u veranderingen van processen kunt aanpakken. Na het lezen van dit boek bent u in staat om met verschillende technieken de processen in uw organisatie te professionaliseren.
Prijs
€ 27,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789055163083
   
Soort boek
Paperback


Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn voor u gebundeld, u beter in staat bent de efciëntie en effectiviteit van werkprocessen binnen uw organisatie te optimaliseren. Het boek bestaat uit twee prettig leesbare delen. Deel I vormt de basis en legt uit hoe u procesmanagement in vier stappen kunt toepassen in uw organisatie: plan, do, check en act. Deze stappen vormen samen een cyclus, die de organisatie herhaaldelijk zal doorlopen. De PDCAcyclus van procesmanagement is vertaald in de volgende stappen: processen beschrijven, besturen, analyseren en verbeteren. Elk hoofdstuk uit deel I behandelt één stap. Een ctief bedrijf vormt de rode draad in het verhaal, zodat de vertaling naar de praktijk direct zichtbaar wordt. In deel II gaat u dieper in op de materie en u leert hoe u processen kunt analyseren en verbeteren vanuit het perspectief van Six Sigma, Lean Management en de systeemtheorie. Dit boek beschrijft geen ideaalbeeld dat nagestreefd moet worden, maar de dagelijkse realiteit en de problemen die zich daarin voordoen. Daarom is ook een hoofdstuk gewijd aan probleemoplossingstechnieken.Zowel creativiteits-, onderzoeks- als beslissingstechnieken komen daarin aan bod. Om processen daadwerkelijk te verbeteren, heeft een organisatie de bereidheid van haar medewerkers nodig. Het laatste hoofdstuk gaat daarom in op de veranderkundige aanpak van procesmanagement. U leest hoe u zelf de betrokkenheid van uw medewerkers kunt vergroten en hoe u veranderingen van processen kunt aanpakken. Tot slot is in een appendix nog een verdieping gegeven over de toepassing van data-analyse met behulp van een statistisch pakket, zodat u leert beslissingen te baseren op feiten. Na het lezen van dit boek bent u in staat om met verschillende technieken de processen in uw organisatie te professionaliseren.
Prijs
€ 69,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Hugo Hendriks
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,80