Het boek Klanten Winnen-klanten Houden van de auteur Horovitz is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klanten Winnen-klanten Houden" is tweedehands te koop vanaf € 7,50 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020128550
Soort boek
Paperback 'Service bestaat uit alle ondersteuning die de klant bij het basisproduct of de dienst verwacht en moet in een juiste verhouding staan tot de prijs'. Met deze omschrijving geeft Horovitz een extra dimensie aan het begrip 'service'. Uit zijn overvloed aan voorbeelden uit de diverse bedrijven waarmee hij heeft gewerkt, blijkt dan ook al snel dat zijn opvatting van service het veelbesproken, ongrijpbare element is dat de mens als toegevoegde waarde aandraagt. <br /><br />Dit boek is geen theoretisch essay dat probeert de lezer te overtuigen van de waarde van kwaliteit, maar een boek dat een overvloed aan voorbeelden geeft van bedrijven waar die kleine extra toevoeging het verschil uitmaakt tussen succesvol zijn in de ogen van de klant en falen. Voor iedereen die van plan is met een serviceprogramma te starten.
|
Prijs
€ 7,50 |
Bekijk boek |