> > > > > klanten-winnenklanten-houden

Horovitz - Klanten Winnen-klanten Houden

Het boek Klanten Winnen-klanten Houden van de auteur Horovitz is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klanten Winnen-klanten Houden" is tweedehands te koop vanaf € 7,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 7,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020128550
   
Soort boek
Paperback


'Service bestaat uit alle ondersteuning die de klant bij het basisproduct of de dienst verwacht en moet in een juiste verhouding staan tot de prijs'. Met deze omschrijving geeft Horovitz een extra dimensie aan het begrip 'service'. Uit zijn overvloed aan voorbeelden uit de diverse bedrijven waarmee hij heeft gewerkt, blijkt dan ook al snel dat zijn opvatting van service het veelbesproken, ongrijpbare element is dat de mens als toegevoegde waarde aandraagt. <br /><br />Dit boek is geen theoretisch essay dat probeert de lezer te overtuigen van de waarde van kwaliteit, maar een boek dat een overvloed aan voorbeelden geeft van bedrijven waar die kleine extra toevoeging het verschil uitmaakt tussen succesvol zijn in de ogen van de klant en falen. Voor iedereen die van plan is met een serviceprogramma te starten.
Prijs
€ 7,50
Bekijk boek