ISBN: 9789080907621
Bekijk boek
Het boek Uw Klant Is Ook Maar Een Mens van de auteur Liesbeth Hop is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Uw Klant Is Ook Maar Een Mens" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043007559
Soort boek
Onbekende bindwijze Een ontdekkingsreis naar de authentieke en menselijke waarden van uzelf en uw organisatie. We leven in een snel veranderende en complexe wereld. De 'mens achter de klant' verandert mee. Nadat jarenlang individuele vrijheid en keuzemogelijkheden zijn bevochten, is het nu, zeker bij een tegenvallende economie, tijd om op zoek te gaan naar zinvolle en authentieke verbindingen. Klanten wisselen immers steeds sneller van aanbieder en hun eisen en verwachtingen nemen toe. Mede doordat in de economische wetenschap invloeden uit de psychologie en sociologie zichtbaar worden, beginnen organisaties in te zien dat hun onderscheidende vermogen niet langer ligt in de functionele waarden van hun merk of product, maar meer in de emotionele en menselijke waarden die ze hun klanten kunnen bieden. Emoties beïnvloeden het economische gedrag van mensen. Liesbeth Hop laat zien dat het gaat om bereiken en 'beraken'. Het is niet meer voldoende om het hoofd van de individuele klant te bereiken; het gaat ook om zijn hart. Het boek bevat interviews met Eckart Wintzen, Ina Brouwer, Goos Geursen, Guido Thys en vele anderen.<br /><br />Liesbeth Hop geldt als een echte pionier in de mediawereld. In 1997 richtte zij Pro Active International op, een internationaal advies- en onderzoekbureau op het gebied van nieuwe media, merken en klanten. Sinds<br />2001 maakt ze deel uit van de adviescommissie van Superbrands Europe. Sinds 2002 ondersteunt zij organisaties bij het (her)vinden van hun kernwaarden en bij het implementeren van deze waarden in de bedrijfs- en communicatiestrategieën. Zij verzorgt daartoe eigen workshops, trainings- en coachingprogramma's.
|
Prijs
€ 14,95 |
Bekijk boek |