> > > > > strategische-en-operationele-marketing

Rene Van Hoften - Strategische En Operationele Marketing

Het boek Strategische En Operationele Marketing van de auteur Rene Van Hoften is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategische En Operationele Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 22,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789462760035
   
Soort boek
Paperback


In dit boek Strategische en operationele marketing wordt een aantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagement gepresenteerd. Dat betreft een beter onderscheid tussen algemeen management en marketingmanagement, dus tussen ondernemingstop en afdelingsniveau, en een betere afbakening tussen strategische keuzemodellen en strategische analysemodellen. Gezien de sterke groei van het aantal zzp'ers worden er ook een serie nieuwe modellen op dit terrein beschreven. Centraal in het boek staat de managementcyclus van interne en externe analyse, via beslisfase en implementatie naar evaluatie, met een sterk accent op de consumentenmarkt. Vanzelfsprekend zijn dan ook onder werpen als branding en consumentengedrag inclusief neuromarketing. De marketingmix is vernieuwd met webshopping en een concretere aanpak van conversies bij marketingcommunicatie. Onlinemarketing speelt bij die conversies een belangrijke rol en wordt in een apart hoofdstuk beschreven. Verder verdiepende hoofdstukken zijn internationale, industriële en dienstenmarketing. De 16 hoofdstukken van dit boek vormen een volledige onderwijsmethode voor de hoofdfase van het hoger economisch onderwijs in Nederland en Vlaanderen om studenten te leren hoe ze een integraal marketingplan moeten maken. Het boek is voorzien van ruim 100 praktijkcases. Aan het einde van elk hoofdstuk staan een doorloopcase over het merk LEGO en oefenvragen. Docentenmateriaal op aanvraag. Auteursinformatie: René van Hoften is ruim 25 jaar werkzaam in het universitair en hoger onderwijs voor de vak gebieden marketing, sales en reclame psychologie en heeft daarover een tiental boeken geschreven.
Prijs
€ 22,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Rene Van Hoften
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 42,95
Tweedehands (1)
€ 9,10
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 18,79
Nieuw (1)
€ 55,95
Tweedehands (0)