> > > > > factors-affecting-mobile-phone-brand-preference-empirical-study-on-sri-lankan-university-students

Mohamed Ismail Mohamed Riyath - Factors Affecting Mobile Phone Brand Preference. Empirical Study On Sri Lankan University Students

Het boek Factors Affecting Mobile Phone Brand Preference. Empirical Study On Sri Lankan University Students van de auteur Mohamed Ismail Mohamed Riyath is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Affecting Mobile Phone Brand Preference. Empirical Study On Sri Lankan University Students" is nieuw te koop vanaf € 45,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 45,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Mohamed Ismail Mohamed Riyath
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 69,99
Tweedehands (0)