> > > > > measuring-customer-experience-how-to-develop-and-execute-the-most-profitable-customer-experience-strategies

Philipp Klaus - Measuring Customer Experience: How To Develop And Execute The Most Profitable Customer Experience Strategies

Het boek Measuring Customer Experience: How To Develop And Execute The Most Profitable Customer Experience Strategies van de auteur Philipp Klaus is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Measuring Customer Experience: How To Develop And Execute The Most Profitable Customer Experience Strategies" is nieuw te koop vanaf € 39,56 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 39,56 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Philipp Klaus
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (3)
vanaf € 38,99
Tweedehands (0)