> > > > > wat-is-de-vraag

Erik De Kort - Wat Is De Vraag?

Het boek Wat Is De Vraag? van de auteur Erik De Kort is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Wat Is De Vraag?" is tweedehands te koop vanaf € 18,50 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 18,50 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082509908
   
Soort boek
Hardcover


'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar en overbodig marktonderzoek. We beschrijven de zoektocht naar het echte probleem bij marktonderzoek: de juiste onderzoeksvragen. Dit helpt opdrachtgevers beter te begrijpen welke informatie zij echt nodig hebben. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Vervolgens beschrijven we de keuze voor de juiste methoden en technieken om die onderzoeksvragen te beantwoorden. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Misverstanden en mythes worden ontzenuwd. Zo ontstaat een reëel beeld van wat je met marktonderzoek kan en niet kan.
Prijs
€ 18,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059726598
   
Soort boek
Paperback


In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar onderzoek en overbodig onderzoek.<br />Iedereen die in zijn dagelijks werk met marktonderzoek te maken heeft, zal door dit boek geprikkeld worden. Nooit tevoren werd zo duidelijk uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Nieuwe ontwikkelingen in marketing intelligence, zoals online kwalitatief onderzoek en river sampling komen aan bod en krijgen een heldere plek binnen het arsenaal van de onderzoeker.
Prijs
€ 27,10
Bekijk boek