> > > > > decision-making-in-marketing-and-finance-an-interdisciplinary-approach-to-solving-complex-organizational-problems

P. Koku - Decision Making In Marketing And Finance: An Interdisciplinary Approach To Solving Complex Organizational Problems

Het boek Decision Making In Marketing And Finance: An Interdisciplinary Approach To Solving Complex Organizational Problems van de auteur P. Koku is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Decision Making In Marketing And Finance: An Interdisciplinary Approach To Solving Complex Organizational Problems" is nieuw te koop vanaf € 100,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 100,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van P. Koku
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (3)
vanaf € 90,00
Tweedehands (0)