> > > > > het-marketingplan

C.R. Van Koo? - Het Marketingplan

Het boek Het Marketingplan van de auteur C.R. Van Koo? is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Marketingplan" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Het Marketingplan ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Het Marketingplan

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789066653672
   
Soort boek
Paperback


Het marketingplan: dit boek wordt al tien jaar met veel succes gebruikt en toegepast<br />Al geruime tijd bestaat ook in dienstverlenende en non-profitorganisaties aandacht voor de relatie met de klant. En waar de klant belangrijker wordt, doet het begrip marketing zijn intrede.<br />Marketing is niet alleen een aandachtspunt op beleidsniveau, maar in de hele organisatie, vooral als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Hierdoor dienen nieuwe vragen zich aan: Hoe vertalen wij de veranderende vraag van de klant in goede dienstverlening? Hoe communiceren wij met de klant? Hoe kunnen wij bij alle medewerkers in de organisatie klantgericht gedrag ontwikkelen? Hoe implementeren wij deze processen?<br />Om antwoorden op deze en andere vragen te vinden kan binnen de organisatie een marketingplan worden ontwikkeld. Dat levert een aantal belangrijke voordelen op:<br />- de organisatie wordt grondig doorgelicht;<br />- medewerkers leren al werkend klant-gericht te denken;<br />- er ontstaat een helder zicht op de sterkten en zwakten van de organisatie met betrekking tot de omgeving waarin zij opereert;<br />- het marketingplan maakt het mogelijk regelmatig resultaten te evalueren en zo nodig nieuwe doelen te stellen.<br />De auteurs van dit boek zijn erin geslaagd om marketing voor dienstverlenende organisaties, in het bijzonder die in de non-profitsector, toegankelijk te maken. De lezer krijgt inzicht in de basisprincipes van marketing in dienstverlenende organisaties. Bovendien worden instrumenten aangereikt waarmee men direct in de organisatie aan de slag kan.<br />De planmatige opzet maakt het boek uitermate geschikt voor direct gebruik in de organisatie en voor opleidingen in het hoger onderwijs.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek