> > > > > hoe-we-door-reclame-zijn-verleid

'liever Naakt Dan Namaak' - Liever Naakt Dan Namaak

Het boek Liever Naakt Dan Namaak van de auteur 'liever Naakt Dan Namaak' is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Liever Naakt Dan Namaak" is nieuw te koop vanaf € 21,99 bij Bol.com. "Liever Naakt Dan Namaak" is tweedehands te koop vanaf € 8,00 bij www.stormybooks.nl.

Nieuw (1) vanaf € 21,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 8,00 bij www.stormybooks.nl Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Liever Naakt Dan Namaak

Type: Hardcover
ISBN: 9789058979070
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 21,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
www.stormybooks.nl
ISBN
9789058979070
   
Soort boek
Hardcover


ConditiegoedAantal pagina`s144Uitgavejaar2008 [1e druk]Uitgegeven doorUitgeverij Terra Lannoo B.V.KafthardcoverISBN9789058979070Code [intern]NUMA Beschrijving boekJack Botermans en Wijnand Veenendaal. Tekst Wim van Grinsven.Steeds weer moet de reclame nieuwe invalshoeken vinden om op een of andere manier te zeggen: koop dit en het zal je leven prettiger maken. Met de tijd hebben de oude advertenties hun aanprijzende werking verloren. Sommige zijn aandoenlijk geworden, sommige briljant of irritant gebleven. Ze wekken onverbiddelijk nostalgische gevoelens op, maar kooplust niet meer.De zorgvuldig en met veel plezier voor deze uitgave geselecteerde advertenties laten ons nu zien wat toen heel gewoon was en wat we belangrijk vonden. Ze voeren ons even terug naar de hoogtijdagen van de gedrukte reclame en leggen op aangename wijze de tijdgeest bloot.RecensieIn de jaren voor en na de Tweede Wereldoorlog lag de nadruk op de gedrukte reclame. In dit boek zijn reproducties opgenomen van reclame-uitingen uit die periode, ongeveer tot de jaren tachtig; de nadruk ligt op de twintig jaar na de Tweede Wereldoorlog. Alle nu nog bekende zaken als werk, cadeaus, prijsvragen en dergelijke waren toen ook aanwezig. Achteraf onthullend/onthutsend is de tabaksreclame. De toelichtende tekst is tot een minimum beperkt gebleven. Alle aandacht gaat dus uit naar de fraaie reproducties in kleur en zwart-wit. Vooral een leuk en nostalgisch kijk- en bladerboek voor degenen die zich de advertenties nog herinneren. Verzorgde uitgave in vierkant formaat. [Drs. D.A. Bloemendaal]
Prijs
€ 8,00
Bekijk boek