> > > > > dimensions-of-brand-equity-a-comparative-study-of-coke-and-pepsi

Zubair Nandana - Dimensions Of Brand Equity (a Comparative Study Of Coke And Pepsi)

Het boek Dimensions Of Brand Equity (a Comparative Study Of Coke And Pepsi) van de auteur Zubair Nandana is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Dimensions Of Brand Equity (a Comparative Study Of Coke And Pepsi)" is nieuw te koop vanaf € 41,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 41,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Dimensions Of Brand Equity (a Comparative Study Of Coke And Pepsi)

Type: Paperback
ISBN: 9783659374647
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 41,99