> > > > > branding-as-a-strategic-tool-to-reposition-a-destination

Joram Ndlovu - Branding As A Strategic Tool To Reposition A Destination

Het boek Branding As A Strategic Tool To Reposition A Destination van de auteur Joram Ndlovu is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Branding As A Strategic Tool To Reposition A Destination" is nieuw te koop vanaf € 85,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 85,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Branding As A Strategic Tool To Reposition A Destination

Type: Paperback
ISBN: 9783843371575
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 85,99