ISBN: 9789058712875
Bekijk boek
Het boek Handboek Strategische Marketing van de auteur Rolf Oostra is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Handboek Strategische Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 14,50 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789078094319
Soort boek
Paperback Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie<br />met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en<br />implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel<br />inzicht en is opgebouwd in vier modules:<br />* strategisch profiel van de onderneming,<br />* analysefase van het strategische marketingplanningproces,<br />* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de<br />organisatie,<br />* de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.<br /><br />In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer<br />aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe<br />mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.<br />Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over<br />de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten<br />van zelfstandig denken en zoeken.
|
Prijs
€ 14,50 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789006950748
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 16,95 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789078094005
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 19,20 |
Bekijk boek |