ISBN: 9780415665186
Bekijk boek
Het boek Positioneren van de auteur Rik Riezebos is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Positioneren" is tweedehands te koop vanaf € 26,10 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789462364899
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 26,10 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789059317239
Soort boek
Paperback Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.<br />Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt de lezer in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.
|
Prijs
€ 27,99 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789024415540
Soort boek
Paperback Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen; praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Bijbehorende website Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools. Doelgroep Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.
|
Prijs
€ 29,05 |
Bekijk boek |