> > > > > positioneren

Rik Riezebos - Positioneren

Het boek Positioneren van de auteur Rik Riezebos is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Positioneren" is tweedehands te koop vanaf € 26,10 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 26,10 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Positioneren ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Positioneren

Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789462364899
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 26,10
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059317239
   
Soort boek
Paperback


Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.<br />Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt de lezer in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.
Prijs
€ 27,99
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024415540
   
Soort boek
Paperback


Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen; praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Bijbehorende website Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools. Doelgroep Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.
Prijs
€ 29,05
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Rik Riezebos
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 58,59
Tweedehands (0)
Brand Management

ISBN: 9780273655053


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 75,00
Tweedehands (0)