> > > > > identiteit-en-imago-2e

Van Riel Cees - Identiteit En Imago, 2e

Het boek Identiteit En Imago, 2e van de auteur Van Riel Cees is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Identiteit En Imago, 2e" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052611457
   
Soort boek
Paperback


Ik ken geen andere literatuur waarin zo veel modellen zo systematisch en functioneel zijn ondergebracht en waarin wordt aangegeven wanneer welk model van toepassing is. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan bouwstenen die in 'marketing communicatie', 'organisatiekunde' en 'strategisch management' zijn te vinden. informatie over de eerste editie)<br /><br />Sinds het verschijnen van de eerste editie van 'identiteit en Imago heeft het vakgebied corporate communication stormachtige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze tweede editie van dit succesvolle en inmiddels ook in het Engels verschenen boek is daarom ingrijpend geactualiseerd op basis van de in nationaal en internationaal onderzoek verkregen nieuwe inzichten.<br /><br />Na bespreking van de theorie, meetmethoden en praktijkvoorbeelden van corporate identity, corporate image en corporate identity programma's wordt een visie gepresenteerd op het gebied van de organisatie van de communicatie.<br /><br />Case studies van onder andere Rabobank, Canon, Akzo Nobel en Fortis maken ten slotte duidelijk hoe bepaalde organisaties er reeds in geslaagd zijn de theoretische uitgangspunten van corporate communication toe te passen in hun eigen situatie.
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek