> > > > > brand-communication-of-nivea-how-nivea-creates-its-brand-and-product-awareness-popularity-and-acceptance-through-selected-aspects-of-its-advertising

Daniela Rothhan - Brand Communication Of Nivea. How Nivea Creates Its Brand And Product Awareness, Popularity, And Acceptance Through Selected Aspects Of Its Advertising

Het boek Brand Communication Of Nivea. How Nivea Creates Its Brand And Product Awareness, Popularity, And Acceptance Through Selected Aspects Of Its Advertising van de auteur Daniela Rothhan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Brand Communication Of Nivea. How Nivea Creates Its Brand And Product Awareness, Popularity, And Acceptance Through Selected Aspects Of Its Advertising" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden