> > > > > maak-mij-wat-wijs

Katia Segers - Maak Mij Wat Wijs

Het boek Maak Mij Wat Wijs van de auteur Katia Segers is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Maak Mij Wat Wijs" is tweedehands te koop vanaf € 21,20 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 21,20 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020989496
   
Soort boek
Paperback


De media: venster op de wereld, link met andere mensen, bron van informatie, vertier en sociaal contact. Media zijn er altijd en overal. Maar hoe halen we er het beste uit? Hoe om te gaan met de alomtegenwoordige media?;;;Inzet van het boek: werken aan mediageletterdheid, op verschillende terreinen. De kunst van op een zinvolle manier om te gaan met de alomtegenwoordige media noemen we mediageletterdheid.Omdat media ons dagelijks omringen, zijn drie vaardigheden broodnodig: media kennen, media begrijpen en zelf media creëren. Onder het eerste verstaan we de vaardigheden om de wegwijzers in onze informatiesamenleving te lezen en zonder handleiding te kunnen hanteren. Media begrijpen slaat op de kritische omgang met de media: hoe functioneren ze, hoe werken ze op ons in en wat hebben ze ons te bieden? Onder zelf media creëren rekenen we alle vaardigheden die ons in staat moeten stellen om actief mee te bouwen aan media en de verspreiding van informatie en om de media te gebruiken voor onze zelfexpressie. Maak mij wat wijs wil de meervoudigheid van mediageletterdheid in kaart brengen en inzichten geven voor een zorgvuldige omgang met de media die ons leven sturen. Kunnen wij kinderen en jongeren, die opgroeien met de digitale media, nog iets leren? Kunnen ouderen iets van jongeren leren in hun omgang met de media? Welke kunst moet je verstaan om televisie te kijken en reclame te begrijpen? Zijn wij het gebruik van de oude gedrukte media, zoals het boek en de krant, verleerd? Met jong en oud voor ogen, besteedt dit boek aandacht aan de problemen van toegang tot de media (digitale kloof), gebruik en kennis begrip van de media, en zelf creëren van de media.
Prijs
€ 21,20
Bekijk boek