> > > > > de-klantrevolutie

Patricia B. Seybold - De Klantrevolutie

Het boek De Klantrevolutie van de auteur Patricia B. Seybold is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Klantrevolutie" is tweedehands te koop vanaf € 15,35 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 15,35 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052613994
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


De Klantrevolutie 1e druk is een boek van Patricia Seybold uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613994 <br /><br />Klanten worden de baas, ze nemen de touwtjes in handen en veranderen uw bedrijf 'van buiten naar binnen'. Zij zijn degenen die besluiten dat de manier waarop ze een product willen gebruiken niet past in het huidige businessmodel. Er is sprake van een klantrevolutie. Dankzij internet en mobiele, draadloze apparaten vragen zowel bedrijven als klanten om een wijziging in de prijsstructuur distributiekanalen en de manier waarop u producten en diensten ontwikkelt. Uw bedrijf moet veranderd worden in een compleet klantcentrische organisatie of het zal niet lang meer zaken doen. De klantrevolutie bestaat uit twee delen. Het eerste deel beschrijft de drie principes van de klantrevolutie: <br />- Klanten zijn de baas: ze hervormen bedrijven en transformeren industrieën;<br />- Klantrelaties zijn belangrijk: de waarde van uw bedrijf wordt bepaald door de relatie met uw huidige en toekomstige klanten; <br />- Klantbelevingen zijn belangrijk: de ervaringen van klanten met uw merk bepaalt hun loyaliteit.<br />In het tweede deel geeft de auteur in acht stappen aan hoe u de klantwaarde kunt meten, de klantervaring kunt bewaken en een fantastische totale klantervaring kunt leveren. Dit doet zij aan de hand van zeer uitgebreide cases van bedrijven uit de VS, Azië en Europa, zoals Charles Schwabb, Sunday Communications en Vauxhall.<br />Patricia Seybold heeft met Customers.com al bewezen dat ze haar tijd ver vooruit is. Voor de meeste bedrijven is het begrip 'de klant is de baas' net bekend geworden. In De Klantrevolutie maakt Seybold duidelijk dat het zowel uw grootste probleem als uw grootste uitdaging kan zijn. De bedrijven die het goed doen in de klantenrevolutie zijn degenen die de wensen van de klanten gaan meten en volgen, zo snel mogelijk. <br />Patricia B. Seybold is de auteur van de internationale bestseller Customers.com en ze is de oprichter en CEO van de in Boston gevestigde Patricia Seybold Group. Een bedrijf dat gespecialiseerd is in e-business strategieën. Het bedrijf biedt op maat gemaakte adviezen, een online strategische onderzoeksafdeling en workshops.
Prijs
€ 15,35
Bekijk boek