> > > > > social-media-marketing-voor-du

Shiv Singh - Social Media Marketing Voor Du

Het boek Social Media Marketing Voor Du van de auteur Shiv Singh is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Social Media Marketing Voor Du" is tweedehands te koop vanaf € 14,15 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 14,15 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043023696
   
Soort boek
Paperback


Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om je klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdek je hoe je het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leer je social media te identificeren die jouw doelgroep aanspreken. Social Media Marketing voor Dummies bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media je bedrijf en merk succesvol kunnen maken, lees je ook hoe je je pagina kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe je een programma opzet waarmee je je succes en resultaten meet. Een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieen tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.
Prijs
€ 14,15
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043023696
   
Soort boek
Paperback


Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om je klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdek je hoe je het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leer je social media te identificeren die jouw doelgroep aanspreken. Social Media Marketing voor Dummies bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media je bedrijf en merk succesvol kunnen maken, lees je ook hoe je je pagina kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe je een programma opzet waarmee je je succes en resultaten meet. Een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieen tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.
Prijs
€ 15,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Shiv Singh
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 20,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 24,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 58,99
Tweedehands (0)