ISBN: 9789014028910
Bekijk boek
Het boek Buitengew. Service- & Tevredenheids-garanties (qi Kluwer Quality Info) van de auteur Thomassen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Buitengew. Service- & Tevredenheids-garanties (qi Kluwer Quality Info)" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789026724350
Soort boek
Paperback 'Op een echt klantgerichte wijze goede produkten en diensten leveren' wordt de uitdaging voor organisaties in de jaren die voor ons liggen. Voor steeds meer organisaties, of het nu de industrie, detaillhandel, business-to-business- of not-for-profit-instellingen betreft, is klantgerichte en betrouwbare serviceverlening een sterk concurrentiewapen. In navolging van organisaties in de Verenigde Staten en Groot-Brittannie gaan buitengewone service- en tevredenheidsgaranties hierbij in Nederland een steeds grotere rol spelen. Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland, waaronder een aantal uitvoerige en zeer recente cases, schetst de auteur een beeld van het fenomeen 'buitengewone service- en tevredenheidsgaranties' waarbij alle facetten duidelijk worden belicht.
|
Prijs
€ 14,95 |
Bekijk boek |