> > > > > buitengew-service-tevredenheidsgaranties-qi-kluwer-quality-info

Thomassen - Buitengew. Service- & Tevredenheids-garanties (qi Kluwer Quality Info)

Het boek Buitengew. Service- & Tevredenheids-garanties (qi Kluwer Quality Info) van de auteur Thomassen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Buitengew. Service- & Tevredenheids-garanties (qi Kluwer Quality Info)" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 14,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789026724350
   
Soort boek
Paperback


'Op een echt klantgerichte wijze goede produkten en diensten leveren' wordt de uitdaging voor organisaties in de jaren die voor ons liggen. Voor steeds meer organisaties, of het nu de industrie, detaillhandel, business-to-business- of not-for-profit-instellingen betreft, is klantgerichte en betrouwbare serviceverlening een sterk concurrentiewapen. In navolging van organisaties in de Verenigde Staten en Groot-Brittannie gaan buitengewone service- en tevredenheidsgaranties hierbij in Nederland een steeds grotere rol spelen. Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland, waaronder een aantal uitvoerige en zeer recente cases, schetst de auteur een beeld van het fenomeen 'buitengewone service- en tevredenheidsgaranties' waarbij alle facetten duidelijk worden belicht.
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Thomassen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 13,75
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 19,95
Nieuw (1)
€ 26,95
Tweedehands (0)