> > > > > advertising-its-principles-and-practice

Harry Tipper - Advertising, Its Principles And Practice

Het boek Advertising, Its Principles And Practice van de auteur Harry Tipper is 3 maal gevonden, 3 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Advertising, Its Principles And Practice" is nieuw te koop vanaf € 42,99 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 42,99 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Advertising, Its Principles And Practice ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Advertising, Its Principles And Practice

Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Advertising, Its Principles And Practice

Type: Hardcover
ISBN: 9781345506518
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 42,99
Advertising, Its Principles And Practice

Type: Hardcover
ISBN: 9781345482584
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 42,99
Advertising, Its Principles And Practice

Type: Hardcover
ISBN: 9781345487381
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 42,99


Andere populaire boeken van Harry Tipper
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (4)
vanaf € 26,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 33,99
Tweedehands (0)