|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Het Netwerkboek is geschreven voor professionals, ondernemers, verkopers, accountmanagers, overheidsmanagers en studenten die:<br /><br />• moeite hebben om organisaties te benaderen om opdrachten of info te verkrijgen<br />• momenteel teveel verloren tijd besteden aan netwerken<br />• nieuwe relaties willen aanboren en aanbevolen willen worden<br /><br />Rob B. Tol is een ondernemer en netwerker pur sang. Met zijn Adviesbureau TOL Marketing & Communicatie houdt hij zich meer dan 15 jaar bezig met strategie, positionering en profilering in overheids- en zakelijke markten. Rob werkte ruim tien jaar bij ABB en zo’n twintig jaar binnen de Siemens Groep. <br />Hij vervult functies binnen diverse vak-, branche- culturele- en ICT-initiatieven. Zijn kennis en evaring over netwerken heeft hij gebundeld in dit boek. Ook laat hij andere netwerkers aan het woord. Hij hoopt dat hij je aan het denken zet over het nut van netwerken en je ermee aan de slag gaat. <br /><br />Rob was netwerker van het jaar 2007. <br />Hij heeft in 2009 de NetwerkAcademie opgericht en schijft boeken over succesvol doelgericht netwerken. Tevens geeft hij presentaties, workshops, masterclasses en trainingen hierover en is hij gastdocent bij de Hogeschool Rotterdam.
|
Prijs
€ 25,00
|
Bekijk boek
|