> > > > > altijd-prijs-wat-elke-ondernemer-verkoper-of-marketeer-moet-weten-over-prijsstelling

Frans Visser - Altijd Prijs

Het boek Altijd Prijs van de auteur Frans Visser is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Altijd Prijs" is tweedehands te koop vanaf € 11,85 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 11,85 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789047008828
   
Soort boek
Paperback


Prijsbeleid. Elke ondernemer heeft ermee te maken, maar het krijgt zelden de aandacht die het verdient. En dat terwijl deskundigen het erover eens zijn dat een slimme prijsstelling vrijwel zeker je omzet en winst zal vergroten! Bovendien kost prijsbeleid niets en werkt het sneller en effectiever dan andere marketinginstrumenten. Boeken over prijsbeleid zijn vaak taai en wetenschappelijk, terwijl draaien aan de prijsknop juist een heel boeiende manier is om consumentengedrag en waardeperceptie te beïnvloeden. Altijd prijs geeft een actueel overzicht van beproefde en veelbelovende prijsstrategieën en -tactieken. De talloze praktijkvoorbeelden maken het toepasbaar en inspireren om zelf te experimenteren. Altijd prijs is misschien wel het eerste boek over prijsbeleid waarin recente inzichten uit uiteenlopende vakgebieden als economie, psychologie en communicatie worden geïntegreerd in één praktische gids. Het geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt: hoe verhoog je prijzen zonder klanten te verliezen? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Hoe werkt de psychologie achter psychologische prijzen? Wat zet je wel op het prijskaartje en wat vooral niet? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt? Op deze en vele andere vragen geeft dit boek antwoord. Onmisbaar voor iedere ondernemer of professional die zich nu nog een prijsanalfabeet voelt.
Prijs
€ 11,85
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789047008828
   
Soort boek
Paperback


Prijsbeleid. Elke ondernemer heeft ermee te maken, maar het krijgt zelden de aandacht die het verdient. En dat terwijl deskundigen het erover eens zijn dat een slimme prijsstelling vrijwel zeker je omzet en winst zal vergroten! Bovendien kost prijsbeleid niets en werkt het sneller en effectiever dan andere marketinginstrumenten. Boeken over prijsbeleid zijn vaak taai en wetenschappelijk, terwijl draaien aan de prijsknop juist een heel boeiende manier is om consumentengedrag en waardeperceptie te beïnvloeden. Altijd prijs geeft een actueel overzicht van beproefde en veelbelovende prijsstrategieën en -tactieken. De talloze praktijkvoorbeelden maken het toepasbaar en inspireren om zelf te experimenteren. Altijd prijs is misschien wel het eerste boek over prijsbeleid waarin recente inzichten uit uiteenlopende vakgebieden als economie, psychologie en communicatie worden geïntegreerd in één praktische gids. Het geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt: hoe verhoog je prijzen zonder klanten te verliezen? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Hoe werkt de psychologie achter psychologische prijzen? Wat zet je wel op het prijskaartje en wat vooral niet? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt? Op deze en vele andere vragen geeft dit boek antwoord. Onmisbaar voor iedere ondernemer of professional die zich nu nog een prijsanalfabeet voelt.
Prijs
€ 22,90
Bekijk boek