> > > > > consumer-decisionmaking-model-of-softdrinks-selection

Alamsyah Zeffry - Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection

Het boek Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection van de auteur Alamsyah Zeffry is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection" is nieuw te koop vanaf € 81,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 81,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection

Type: Paperback
ISBN: 9783659214271
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 81,99