> > > > > canned-the-rise-and-fall-of-consumer-confidence-in-the-american-food-industryvolume-68

Anna Zeide - Canned – The Rise And Fall Of Consumer Confidence In The American Food Industry

Het boek Canned – The Rise And Fall Of Consumer Confidence In The American Food Industry van de auteur Anna Zeide is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Canned – The Rise And Fall Of Consumer Confidence In The American Food Industry" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Canned – The Rise And Fall Of Consumer Confidence In The American Food Industry

Type: Paperback
ISBN: 9780520322769
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 27,99
Canned: The Rise And Fall Of Consumer Confidence In The American Food Industryvolume 68

Type: Paperback
ISBN: 9780520322769
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 34,43


Andere populaire boeken van Anna Zeide
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Canned

ISBN: 9780520290686


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 28,99
Tweedehands (0)
Nieuw (3)
vanaf € 26,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 22,46
Tweedehands (0)