> > > > > customer-satisfaction-and-sustainability-initiatives-in-the-fourth-industrial-revolution

Customer Satisfaction And Sustainability Initiatives In The Fourth Industrial Revolution

Het boek Customer Satisfaction And Sustainability Initiatives In The Fourth Industrial Revolution is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Customer Satisfaction And Sustainability Initiatives In The Fourth Industrial Revolution" is nieuw te koop vanaf € 236,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 236,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Customer Satisfaction And Sustainability Initiatives In The Fourth Industrial Revolution

Type: Hardcover
ISBN: 9781799814191
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 236,99
Customer Satisfaction And Sustainability Initiatives In The Fourth Industrial Revolution

Type: Paperback
ISBN: 9781799814207
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 236,99