> > > > > kernstofa-marketing-nimaa

Kernstof-a Marketing Nima-a

Het boek Kernstof-a Marketing Nima-a is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Kernstof-a Marketing Nima-a" is tweedehands te koop vanaf € 11,25 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 11,25 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001654030
   
Soort boek
Hardcover


Kernstof-A Marketing NIMA-A 5e druk is een boek van J.C.A. Smal uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001654030 <br /><br />Marketing Kernstof-A bevat alle marketingtheorie die op het NIMA-A-examen getoetst wordt en sluit daarmee optimaal aan bij de huidige exameneisen. De theorie wordt compact doch volledig behandeld in een logische opbouw. De in dit boek gehanteerde definities zijn gelijk aan die van het NIMA Marketing Lexicon. In deze vijfde druk in aandacht besteed aan het toegankelijker maken van de tekst, zijn de voorbeelden en illustraties geactualiseerd en worden alle hoofdstukken afgesloten met een beknopte samenvatting. Een handig houvast bij de voorbereiding op het examen. Daarbij is waar nodig de structuur van de tekst verbeterd en is bijvoorbeeld het hoofdstuk over strategisch marketingbeleid op basis van gebruikerswensen geheel herschreven. In Marketing Kernstof-A worden ook de diverse soorten berekeningen behandeld die men op het NIMA-A-examen moet beheersen. Verschillende soorten marktaandeelberekeningen, maar bijvoorbeeld ook bedrijfseconomische en statistische berekeningen, komen uitgebr
Prijs
€ 11,25
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001653422
   
Soort boek
Hardcover


Bij de ontwikkeling van het Wolters-Noordhoff NIMA-A-pakket is het (relatief) contacturen-extensief onderwijs als uitgangspunt genomen. Dit stelt als eis aan leermiddelen dat deze een optimale zelfwerkzaamheid van de student mogelijk maken. Hiervoor is onder meer nodig een duidelijke, visueel aantrekkelijke en volledige aanbieding van de leerstof. Daarnaast zullen de leermiddelen ook uitgebreide toets- en zelftoetsmogelijkheden moeten bevatten. Een apart opgavenboek met een surplus aan opgaven van verschillend niveau voorziet hierin. De groep NIMA-A-studenten kenmerkt zich door een heterogeen instroomniveau. De totale leerstof is in afzonderlijke boeken ingedeeld, zodat maximaal rekening wordt gehouden met deze verschillen. Ten minste drie instapniveaus met eigen leerroutes zijn dan te onderscheiden. Kernstof is het centrale boek uit het pakket. Het behandelt, na een inleiding, de marketinginstrumenten met een breedte en diepgang als neergelegd in de meest recente exameneisen. Bij de behandeling van de leerstof wordt kennis verondersteld van steunvakken als statistiek, management en bedrijfseconomie. Voor degenene die deze kennis niet bezitten c.q. niet meer paraat hebben, voorziet het pakket in een boek Steunvakken. Toepassingsgebieden als dienstenmarketing, businessmarketing, not-for-profitmarketing en retailmarketing, worden in een aparte uitgave Toepassingsgebieden diepgaand en op examenniveau behandeld.
Prijs
€ 19,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001653958
   
Soort boek
Hardcover


De NIMA-A methode is een complete methode die de student voorbereidt op het NIMA Marketing-A examen. Het pakket bestaat uit een centraal boek, Kernstof-A, dat de marketinginstrumenten behandelt, met afzonderlijk een opgavenboek en een uitwerkingenboek voor studenten. Daarnaast is er een aparte uitgave Toepassingsgebieden waarin de specifieke gebieden als dienstenmarketing, business marketing, direct marketing en retail marketing aan de orde komen. Voor degenen die geen of onvoldoende kennis hebben van steunvakken zoals statistiek, bedrijfseconomie, algemene economie en management, is er het boek Steunvakken. <br />Herziene vierde druk<br />Sinds juni 2001 omvat het NIMA-A examen naast de algemene module Marketing-A1 een keuze module Marketing-A2. De student kan hierbij kiezen tussen verschillende branche-specialisaties (Business-, Retail Marketing, Marketing van Financiële Diensten) of voor een module-A2 Generieke Marketing. Het merendeel van de studenten kiest voor dit generieke examen.<br />De vierde druk sluit naadloos aan bij dit nieuwe Generieke Marketing examen. <br />Moeiteloos zelfstandig aan de slag<br />De NIMA-A methode is gericht op extensief contactonderwijs. De student kan moeiteloos zelfstandig aan de slag, onder meer door de duidelijke, visueel aantrekkelijke aanbieding van de leerstof. Hij kan zijn vorderingen zelf controleren met het opgavenboek en met de uitwerkingen voor studenten. In het opgavenboek ligt de nadruk op rekenvraagstukken aangezien veel cursisten hiermee moeite blijken te hebben. <br />Extra ondersteuning<br />Bij de methode is een grote hoeveelheid ondersteunend oefenmateriaal verkrijgbaar zoals NIMA-HOMETRAINER, Examens NIMA-A en Topcases NIMA-A.
Prijs
€ 32,50
Bekijk boek