> > > > > the-marketing-concept-of-fc-bayern-munich-emotionality-as-driver-of-success

Matthias Ackermann - The Marketing Concept Of Fc Bayern Munich. Emotionality As Driver Of Success

Het boek The Marketing Concept Of Fc Bayern Munich. Emotionality As Driver Of Success van de auteur Matthias Ackermann is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Marketing Concept Of Fc Bayern Munich. Emotionality As Driver Of Success" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Marketing Concept Of Fc Bayern Munich. Emotionality As Driver Of Success

Type: Paperback
ISBN: 9783656695714
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 25,99


Andere populaire boeken van Matthias Ackermann
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 24,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 25,99
Tweedehands (0)