> > > > > factors-influencing-purchase-intention-of-halal-products-an-attitudinal-study

Khan Adil - Factors Influencing Purchase Intention Of Halal Products An Attitudinal Study

Het boek Factors Influencing Purchase Intention Of Halal Products An Attitudinal Study van de auteur Khan Adil is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Influencing Purchase Intention Of Halal Products An Attitudinal Study" is nieuw te koop vanaf € 25,83 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,83 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Factors Influencing Purchase Intention Of Halal Products An Attitudinal Study

Type: Paperback
ISBN: 9798210139689
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 25,83