> > > > > global-vs-local-marketing-an-analysis-of-the-usefulness-for-global-companies

Valea Adams - Global Vs. Local Marketing. An Analysis Of The Usefulness For Global Companies

Het boek Global Vs. Local Marketing. An Analysis Of The Usefulness For Global Companies van de auteur Valea Adams is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Global Vs. Local Marketing. An Analysis Of The Usefulness For Global Companies" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Global Vs. Local Marketing. An Analysis Of The Usefulness For Global Companies

Type: Paperback
ISBN: 9783668373945
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 23,99


Andere populaire boeken van Valea Adams
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 26,99
Tweedehands (0)