> > > > > impact-of-core-banking-and-service-quality-on-customer-satisfaction

Bayu Aklog - Impact Of Core Banking And Service Quality On Customer Satisfaction

Het boek Impact Of Core Banking And Service Quality On Customer Satisfaction van de auteur Bayu Aklog is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Core Banking And Service Quality On Customer Satisfaction" is nieuw te koop vanaf € 60,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 60,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Core Banking And Service Quality On Customer Satisfaction

Type: Paperback
ISBN: 9786206154228
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 60,99