> > > > > impact-of-marketing-communication-and-price-deals-on-brand-equity

Zeeshan Akbar - Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity

Het boek Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity van de auteur Zeeshan Akbar is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity" is nieuw te koop vanaf € 54,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity

Type: Paperback
ISBN: 9783845404547
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 54,99