> > > > > the-role-of-ethics-in-advertising-and-the-effects-of-social-media

Majed Almutairi - The Role Of Ethics In Advertising And The Effects Of Social Media

Het boek The Role Of Ethics In Advertising And The Effects Of Social Media van de auteur Majed Almutairi is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Role Of Ethics In Advertising And The Effects Of Social Media" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Role Of Ethics In Advertising And The Effects Of Social Media

Type: Paperback
ISBN: 9783656695820
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 25,99