> > > > > measuring-the-brand-equity-of-puerto-rico-as-a-destination-brand

Marta Almeyda-ibanez - Measuring The Brand Equity Of Puerto Rico As A Destination Brand

Het boek Measuring The Brand Equity Of Puerto Rico As A Destination Brand van de auteur Marta Almeyda-ibanez is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Measuring The Brand Equity Of Puerto Rico As A Destination Brand" is nieuw te koop vanaf € 65,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 65,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Measuring The Brand Equity Of Puerto Rico As A Destination Brand

Type: Paperback
ISBN: 9786203839821
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 65,99