> > > > > servqual-model-and-customer-satisfaction-of-servicesindian-telecom

Aparajita D. Amist - Servqual Model And Customer Satisfaction Of Services-indian Telecom

Het boek Servqual Model And Customer Satisfaction Of Services-indian Telecom van de auteur Aparajita D. Amist is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Servqual Model And Customer Satisfaction Of Services-indian Telecom" is nieuw te koop vanaf € 35,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 35,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Servqual Model And Customer Satisfaction Of Services-indian Telecom

Type: Paperback
ISBN: 9783659632303
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 35,90