> > > > > the-invisible-brand-marketing-in-the-age-of-automation-big-data-and-machine-learning

William Ammerman - The Invisible Brand: Marketing In The Age Of Automation, Big Data, And Machine Learning

Het boek The Invisible Brand: Marketing In The Age Of Automation, Big Data, And Machine Learning van de auteur William Ammerman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Invisible Brand: Marketing In The Age Of Automation, Big Data, And Machine Learning" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Invisible Brand: Marketing In The Age Of Automation, Big Data, And Machine Learning

Type: Hardcover
ISBN: 9781260441253
Levertijd: 13

Aanbieder:
€ 27,99