> > > > > the-long-tail

Chris Anderson - Long Tail

Het boek Long Tail van de auteur Chris Anderson is 7 maal gevonden, 5 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Long Tail" is nieuw te koop vanaf € 16,49 bij Bol.com. "Long Tail" is tweedehands te koop vanaf € 8,95 bij Bol.com.

Nieuw (5) vanaf € 16,49 bij Bol.com Toon 5 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 8,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 5 nieuwe boeken gevonden
The Long Tail

Type: Paperback
ISBN: 9781401309664
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 16,49
Long Tail

Type: Paperback
ISBN: 9781401309664
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 16,50
The Long Tail

Type: Luisterboek op CD
ISBN: 9781846570872
Levertijd: 50

Aanbieder:
€ 22,99
The Long Tail

Type: Luisterboek op CD
ISBN: 9781401387808
Levertijd: 52

Aanbieder:
€ 24,99
The Long Tail

Type: Hardcover
ISBN: 9781401302375
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 25,00
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046801826
   
Soort boek
Paperback


The Long Tail<br /><br /><br />In 2004 werd het eerste artikel over The Long Tail gepubliceerd in Wired, het grootste tijdschrift over nieuwe media in de Verenigde Staten. Het werd het meest geciteerde artikel van het blad ooit. Alle reacties leidden tot verder onderzoek en uiteindelijk tot dit boek. Gebaseerd op de ervaringen bij onder andere Google, LEGO, Amazon, iTunes, eBay en Wikipedia beschrijft Chris Anderson de belangrijkste krachten die ten grondslag liggen aan The Long Tail: de democratisering van productie, van distributie en van communicatie als gevolg van de opkomst van internet en andere nieuwe media. En ook hoe we hierop in kunnen spelen met behulp van de 9 regels voor het creëren van een succesvolle LongTail-markt. <br /><br /><br />‘Als je The Long Tail niet al gelezen hebt, moet je het snel doen… Chris heeft een unieke visie ontwikkeld over hoe het web zorgt voor nieuw koopgedrag en marketingfenomenen. Dit is een ongelooflijk stimulerend boek voor alle ondernemers.’ Andy Lark, voormalig Vice President Sun Microsystems <br /><br />‘Chris Anderson heeft de perfecte timing met zijn LongTail-concept. De combinatie van internetpenetratie en de expansie van de wereldwijde onlinemarkten biedt kansen die weinigen van ons hebben voorzien. Andersons concept van The Long Tail is heel belangrijk en zal blijvend van invloed zijn op Google’s s
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046805091
   
Soort boek
Paperback


Internet is onze businessmodellen aan het veranderen. De onbeperkte (schap)ruimte en de onafhankelijkheid van tijd en plaats zorgen ervoor dat het aanbod op het web ongekend rijk is. En vanwege de goede doorzoekbaarheid ook nog eens voor iedereen beschikbaar. Dit enorme aanbod creëert zijn eigen vraag, en maakt ‘voor elk wat wils’ een realiteit. Al die niches bestonden al, maar met de komst van internet zijn de kosten om ze te bereiken gedaald en dat maakt ze tot een economische kracht.<br /><br />Waar bijvoorbeeld in een traditionele boekhandel met 50.000 titels altijd wordt gefocust op de top-20% die 80% van de omzet genereert, blijkt online een andere regel te gelden. Bij het alsmaar uitbreiden van het aanbod, tot bijvoorbeeld 200.000 (of 400.000) titels blijkt dat van 98% van de titels, elk kwartaal minimaal een exemplaar wordt verkocht. Kleine aantallen weliswaar, maar van een hele grote hoeveelheid producten, waardoor het gezamenlijk om een enorme omzet gaat. De verkoopcurve die dit oplevert noemen we The Long Tail.<br /><br />In 2004 werd het eerste artikel over The Long Tail gepubliceerd in Wired, het grootste tijdschrift over nieuwe media in de Verenigde Staten. Het werd het meest geciteerde artikel van het blad ooit. Alle reacties leidden tot verder onderzoek en uiteindelijk tot dit boek. Gebaseerd op de ervaringen bij onder andere Google, LEGO, Amazon, iTunes, eBay en Wikipedia beschrijft Chris Anderson de belangrijkste krachten die ten grondslag liggen aan The Long Tail: de democratisering van productie, van distributie en van communicatie als gevolg van de opkomst van internet en andere nieuwe media. En ook hoe we hierop in kunnen spelen met behulp van de 9 regels voor het creëren van een succesvolle LongTail-markt.
Prijs
€ 9,75
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Chris Anderson
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Free

ISBN: 9781401310325


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 10,99
Tweedehands (1)
€ 10,90
Ted Talks

ISBN: 9781472244444


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 14,95
Tweedehands (0)
Ted Talks

ISBN: 9781472228062


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 9,99
Tweedehands (0)