> > > > > een-onderzoek-naar-de-effecten-van-het-mogelijk-maken-van-marketingcommunicatie

Angula, Nikodemus - Een Onderzoek Naar De Effecten Van Het Mogelijk Maken Van Marketingcommunicatie

Het boek Een Onderzoek Naar De Effecten Van Het Mogelijk Maken Van Marketingcommunicatie van de auteur Angula, Nikodemus is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Een Onderzoek Naar De Effecten Van Het Mogelijk Maken Van Marketingcommunicatie" is nieuw te koop vanaf € 26,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 26,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Een Onderzoek Naar De Effecten Van Het Mogelijk Maken Van Marketingcommunicatie

Type: Paperback
ISBN: 9786202593021
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 26,90


Andere populaire boeken van Angula, Nikodemus
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 38,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 38,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 53,99
Tweedehands (0)