> > > > > the-role-of-digital-influencers-in-the-purchase-intention-process

Eduardo Aranha - The Role Of Digital Influencers In The Purchase Intention Process

Het boek The Role Of Digital Influencers In The Purchase Intention Process van de auteur Eduardo Aranha is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Role Of Digital Influencers In The Purchase Intention Process" is nieuw te koop vanaf € 47,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Role Of Digital Influencers In The Purchase Intention Process

Type: Paperback
ISBN: 9786206666561
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 47,99