> > > > > the-effect-of-tv-advertisement-on-consumers-brand-switching-behavior

Sultana Areesha - The Effect Of Tv Advertisement On Consumers Brand Switching Behavior

Het boek The Effect Of Tv Advertisement On Consumers Brand Switching Behavior van de auteur Sultana Areesha is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effect Of Tv Advertisement On Consumers Brand Switching Behavior" is nieuw te koop vanaf € 47,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effect Of Tv Advertisement On Consumers Brand Switching Behavior

Type: Paperback
ISBN: 9783659294709
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 47,99