> > > > > impact-of-relational-marketing-upon-high-tech-product-adoptions

Anirudha Bansod - Impact Of Relational Marketing Upon High Tech Product Adoptions

Het boek Impact Of Relational Marketing Upon High Tech Product Adoptions van de auteur Anirudha Bansod is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Relational Marketing Upon High Tech Product Adoptions" is nieuw te koop vanaf € 93,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 93,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Relational Marketing Upon High Tech Product Adoptions

Type: Paperback
ISBN: 9786139930036
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 93,90